Wednesday, August 12, 2009

Malam Mesra di TTI





Malam tadi 11.08.2009 tepat 8 malam Pak deen hadir Malam Mesra yang diadakan di Dewan Konvensyen TTI.Semua kakitangan jabatan hadir untuk makan malam mesra bersama Menteri Besar Terengganu. Majlis bermula 8.45 malam dihadiri juga setiausaha kerajaan negeri dan ahli lembaga pengarah Jabatan. Malam tu acara bermula dengan ucapan Pengurus Besar Jabatan di ikuti pula ucapan MB. Di samping makan malam acara kemuncaknya ialah Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Jabatan. Seramai 20 + 5 orang mendapat Anugerah Cemerlang.

Diadakan juga cabutan bertuah kepada staf yang hadir. Banyak hadiah yang disampaikan dan sebanyak lebih 30 hadiah menjadi cabutan bertuah.Jadi ramai yang menjadi staf bertuah.
Pak deen UCAPKAN TAHNIAH kepada yang telah mendapat perkhidmatan cemerlang, semoga bertambah cemerlang. Kepada yang tak dapat lagi kerjalah dengan rajin dan bersungguh serta pandai ambil hati dan perasaan ketua.Muhasabahlah diri bila belum dapat cemerlang dan kepada penilai pun muhasabah diri juga bila buat penilaian untuk pekerja bawahan supaya lebih cakna dan menjadi penilai kecemerlangan yang cemerlang.

Tahniah...kepada kawan pak deen yang dapat cemerlang. Mudah mudahan sebelum puasa ni dapat lah rasa jamuan cemerlang..hhee.. nasi dagang pun ok gak...