Wednesday, August 26, 2009

Penawar H1N1 - PROTECUR-100


Buah POMELO


Sekarang telah ada penawar H1N1 untuk membantu mencegah dan merawat. Kepada yang memerlukan hubungi Pakdeen(019-9429842). Dalam bentuk cecair untuk dititik dalam air minuman. Botol kecil(5ML) hanya RM38.00 sahaja boleh dititik 140 cawan air. Rasanya sedikit pahit mula2 minum lama2 biasa dan suka dengan rasanya. (Mesti titik dalam air, 1 titik untuk 100ml air atau kalau air satu jag 3-6 titik,minum sekeluarga, minum 1 @ 2 kali sehari) Sebagai antibodi badan melawan penyakit.

Untuk mencegah anak-anak sekolah dari dijangkiti H1N1 amat sesuai kerana bila titis dalam secawan air setiap hari semoga terhindar dari dijangkiti dan tidak memerlukan pakai topeng. Apa salah nya mencuba. Ikhtiar dan berusaha itu perlu.Insyaallah berjaya.

Juga dapat membantu kepada yang ada masalah penyakit seperti:

Kencing manis,Gout,Penyakit kelamin,Sinus,Tekanan darah tinggi,Obesiti,Penyakit kulit,Keputihan bagi wanita,Tahap ketahanan badan rendah,HIV positif,Batuk,Selsema,Demam,Sakit kerongkong,Radang Sendi dan sakit urat.

Lebih baik mencegah dari merawat.

Protecur-100
diperbuat dari ekstrak Pomelo.Pomelo adalah dari kumpulan buah buahan citrus dan tumbuh di negara negara Asia,Malaysia,Tahiti,New Guinea dan Fiji.