Friday, June 5, 2009

Rumah Teres Lot Tepi Alor Jambu,wakaf Tengah,Batu Rakit KT

Rumah ini Sewaan Harian : RM160.00 sebuah 3 bilik untuk 2 hari 1 malam.Diskaun bila sewa lebih dari 1 hari .RM60.00 sebilik (master) untuk 2 hari 1 malam.. Bilik Master (katil kelamin - hawa dingin dan kipas,tandas/bilik air di dalam) Bilik yang kipas saja RM50.00.
Bilik no. 2 (kipas ada 2 katil bujang) Bilik no.3 ada 2 katil bujang - kipas juga. .(2 Bilik air dan tandas ,ruang tamu luas(Set kerusi kayu jati) dan ruang dapur luas (set meja makan 6 kerusi). Parking berteduh dan kawasan luas.Bas pun boleh parking. Rombongan ramai-ramai amat sesuai dengan rumah ini.
Kedai runcit bersebelahan lagi senang untuk barang keperluan harian.



Sewaan Mingguan dan bulanan : harga kiraan mengikut bilangan penghuni dan syarat-syarat tertentu dan yang penting lebih murah dari harian.

Persekitaran,Restoran banyak dan ada yang 24jam.

Lokasi rumah: 25 minit memandu (normal) daripada Bandaraya Kuala Terengganu menuju ke Batu Rakit K.Trg.Akan melalui maidin mall,perpustakaan negeri dan jambatan sultan mahmud(sungai Terengganu) pulau duyung(atas jambatan nampak masjid Kristal Taman Tamadun Islam) terus ke pekan batu enam menuju jalan ke UMT,UDM gong badak. (0.5km)dengan Institut Perguruan Kuala Terengganu(IPKT) kampus Dato' Razali Ismail,Batu Rakit KTrg.
Sebelum MRSM akan nampak masjid Padang Nenas(kiri),sebelah kanan balai polis Teliput,nampak label Wakaf Tengah dan belok kiri jalan utama(800meter) nampak label RUMAH REHAT PAK DEEN-Alor Jambu.(rumah kanan jalan) .

3 km dengan Universiti Darul Iman (UDM) kampus kusza, 2.5km dengan Universiti Malaysia Terengganu. (UMT)
2.5km Pantai Mengabang Teliput dan 4 km Pantai Telok Ketapang yang berhampiran dengan Lapangan Terbang Sultan Mahmud Kuala Terengganu.
4.5km dengan komplek sukan : Stadium Sultan Mizan.Gong Badak KTrg

Kawasan tersohor dengan keropok lekor batu rakit dan Sotong segar,ikan segar di goreng celup tepong(ICT).Gerai-gerai di tepi pantai,huh best nya.

Institut Teknologi Petronas(INSTEP) Batu Rakit (8 km).

Berminat hubungi Pak deen : 019-9429842.